Instagram

piątek, 23 sierpnia 2013

Denim jumpsuit

Wróciłam! Starsza o 3 miesiące ale za to  z NOWYM APARATEM! Mam nadzieję, że widzicie różnicę w jakości zdjęć. Teraz obiecuję dodawać posty regularnie.
No dobra dosyć tego gadania, czas opisać to co mam na sobie.
Zaczynając od góry,mam na głowię czapkę, która będzie hitem tej jesieni! Takie czapki lansuje teraz Gisele Bundchen dla H&M czy Ulyana Sergeenko. Moja pochodzi z Topshopu, ale zapłaciłam za nią 1.50zl, ponieważ upolowałam ją w second handzie. Moje jeansowe ogrodniczki, kupiłam również w second handzie. Do tego dobrałam zwykła koszulkę w paski z H&M (kupioną 3 lata temu) oraz moje super wygodne buty ze Stadivariusa. Miłego oglądania :*








                                                                          Czapka-sh
                                                                                                 Kombinezon-sh
                                                                                                 Bluzka-h&m
                                                                                                 Buty-Stradivarius

1 komentarz: